20 Haziran 2008 Cuma

HAVUZ ÇOK GÜZEL

Sonunda bugün havuza girdik.rüzgar ilk girince biraz tırstı anne korku korku diyeyerek aglamaya başladı korka oglum bak oynuycaz şimdi seninle hadi nazlının yanına gidelim neyse alışıyo gibi şimdi sıra gökdeniz de zor olan onu havuza sokmak hadi oglum gel ben seni tutucam anne bogulurum ama ben seni bırakmam korkma ve girdi aglayarak çok soguk üşüdüm çıkcam cıktı oturdu bizi seyrediyo rüzgar alıştı oynadık yüzdük birlikte bizi gören gökdeniz birden cesaretlendi simidiyle havuza girdi biraz tuttum onu sonra bıkmamı istedi kendisi yüzcekmiş küçük bey cesaret geldiya rüzgar havuzdan çıkmak istemiyo hadi çıkalım oglum ııııııııh ıııııııh güzel bir gün geçirdik ogullarımla onları bırakıp fotograflarını çekemedim yarın fotolarını çekip sizlerle paylaşacagım...

Hiç yorum yok: